Friday, August 28, 2009

Orang kita jugakkkkkkkkkkkkkkkkkkk...

Aku amat terkesan sekali dengan penulisan dibawah ni,aku cedok dari blog sorang mamat pro GMI..aku ingat nak ulas sendiri tapi apa yang aku nak ulas sama dengan si penulis di bawah ni.lalu aku pun copy paste tanpa kebenaran beliau.harap beliau tak saman aku la..Tanpa menlengahkan masa,sila baca penulisan di bawah ni yang ditaja oleh beras cap periuk kechil...

IQRA BISMIRABBBACALAH DENGAN NAMA TUHANMU,saya amat terpilu dengan majoriti bangsa dan saudara seagama menjadi alat kepada DAJAL yang ingin melihat bangsa dan saudara seagama sendiri diperkotak-katik. Mereka yang nak sangat mansuh ISA tu taklah beramai-ramai datang menyertai GMI. kalaulah 30% Melayu, 30% Cina, 30% India dan 10% lain-lain, itu dikatakan perpaduan mantap dan mencermin pepaduan dan aspirasi rakyat Malaysia. Tapi yang ketara , orang Melayu senang sekali dipergunakan oleh bangsa lain yang ingin merampas kerajaan malaysia dari Pribumi. Bukan masalah dengan ISA tapi bangsa kita senang diperalat oleh orang lain. Bagi gula-gula dan disuruh buat apa agenda mereka. Kita tengok yang C dan I pergi PC Fair tambah ilmu. Apa yang kita cari itu ‘ADIL”. siapa yang MAHA ADIL, sesungguh kita cari ALLAH. Apa yang kita cari di dunia ini adalah mencari PENCIPTA kita sebenarnya. Sama-sama membangun diri untuk memerangi kuffar dan mungkar. Jangan taksub dengan pemimpin tapi pandanglah dengan mata hati. (petikan dari nickname : -yangterbaik)

No comments:

Post a Comment