Tuesday, October 27, 2009

MAJLIS PENYERAHAN WATIKAH & PENYAMPAIAN SIJIL KEPADA KEKANDA MJC 2009


Syukur kehadrat Allah S.W.T & tahniah kepada Ayahanda Zul kerana Majlis ini berjalan lancar.Dimeriahkan lagi dengan kehadiran Pengerusi PEKIDA Wilayah Persekutuan, Ayahanda Roslan Dahaman (Lan Gajah) diiringi Ayahanda Zami Ismail dan Pengerusi Majlis Jemaah Cochrane, Ayahanda Zulkifli Shaari diiringi YM Tok Ayah Shaari Awang dan Paduka Kekanda Rashid Fadhil serta lebih kurang 2000 jemaah MJC. DPR merasa ralat kerana tidak dapat hadzir kerana komitmen perkhidmatan di Perak. Dapat war-war kan Majlis di blog pun sudah memadai. Tahniah diucapkan kepada semua yang menjayakan majlis ini. BERSATU ERATKAN UKHWAH.

4 comments:

  1. timasih Ujang. Ujang tak datang ye.. Pekida wilayah (bukit bintang ) akan buat majlis watikah Ayah-Ayah wilayah di menara Kuala Lumpur pada 27 des 2009 jam 8.00 malam. kita ramai2 akan hadir di sana nanti.

    ReplyDelete
  2. Memang ralat tak dapat hadir..meriah sungguh..nampak jelas keAKRABan antara jemaah..terima kasih atas makluman Ayah tentang majlis watikah Ayah-ayah..InsyAllah saya hadir bersama abang & adik2 yang lain memberi sokongan.

    ReplyDelete
  3. Sedari dulu AM memang seronok tengok kumpulan pekida.

    Tetapi mungkin kerana segelintir orang yang telah membuatkan nama PEKIDA tercemar, membuatkan AM cuma memerhati dari jauh je.

    Apa pun selamat maju jaya, demi bangsa dan agama.

    www.anak2merdeka.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. terima kasih AM,

    tiada yang lebih penting hanya untuk mengeratkan ukhwah antara kita.hatta di dalam mahupun diluar kita perlu bersatu untuk kesejahteraan bersama walaupun berlainan ideologi politik yang mana kita sekarang dipecahkan melalui politik..adalah baik ada wadah yang menyatupadukan kita semula.paling utama wadah tersebut jalanya lurus & setiap ahlinya ikhlas memperjuangkan apa yang baik sesuai dengan motto amar makruf nahi mungkar

    ReplyDelete