Thursday, December 10, 2009

ADA BERANI KA MAT/MINAH REMPEYEK???

Sadarlah wahai mat minah rempeyek! kita hanya tinggal kuasa yang akan menentukan bangsa...apabila sudah ditindas & dihina takda berguna lagi...

Bandingkan keberanian mu wahai mat minah rempeyek dengan gambar di atas!

Anak kecil di Palestine sibuk membaling batu ke arah tentera Israel Laknatullah...bebudak kita di Malaysia sibuk duk main wheely basikal...baling baik pun duk main kaunter strike di cc...

U all mat minah rempeyek sama saja dengan anak yahudi keparat ni...bacul!

Mereka ni berjuang demi AGAMA, BANGSA & TANAH AIR... u all mat minah rempeyek hanya menjahanamkan saja. U all berani whelly? U all berani copek beg tangan minah kilang? u all berani membunuh? u all sangat berani membunuh sesama bangsa? u all sememang bangsat!

2 comments:

  1. Macam komen AM kat posting terdahulu, mat rempit ni hanya berani dikalangan mereka sendiri, depan pompuan.

    Jika suruh berlumba betul-betul, dengan disponser segala kelengkapan, duit minyak pun tak perlu keluar duit sendiri, mereka tak berani pun. AM cabarlah kalau ada mat rempit yang benar-benar berani dan betul-betul terror untuk berlumba atas gelanggang. AM taruhkan kepala AM untuk itu.

    Ala serupalah dengan segelintir orang yang sanggup baring atas jalan dan halang kereta raja. Suruhlah mereka baring atas jalan-jalan raya di Palastine, halang kereta kebal. Ada berani ke?

    Yang konon doanya makbul sangat tu pulak, kita suruh mereka doa agar rakyat Palastine dapat menewaskan Israel. Boleh ke?


    www.anak2merdeka.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Perbuatan yang mengjerusmus ke arah kemungkarang memang meraka berani melakukan dengan rela...rela hati tanpa memikirkan kesan & akibat terhadap Agama, Bangsa & Tanah air.

    ReplyDelete