Thursday, December 10, 2009

MAT REMPIT ADA KAITAN DENGAN JENAYAH RAGUT?


Apa kejadahnya ini semua?

Abu Mazen! Mereka ni hati kering, cukup gagah untuk kasi pecah tembok israel dengan helmet!

Keratan METRO...pe'el syaitan ni sudah menular di Malaysia.

Soheh! Mereka ni datang dengan pakej cukup lengkap. Mereka ni jahanam! Menyusahkan negara! Disamping merempit dengan RX-Z ataupun 125Z, puaka2 ni meragut pasal nak beli dadah. Ah, tak cukup lagi? Brenset ni merogol pulakkk..termengandung pulakkk...terbuang anak pulakkkk...semua ni ter belaka. Mangkuk mereka ni, akal mereka mereka biadap! Award paling tak ternilai bagi mat rempit ialah mati di jalan raya. Akan dikenang oleh rempitz2 yang lain, bukan sebagai iktibar tapi pembakar semangat untuk lagi aktif merempit & melakukan jenayah yang lain! hina benar kamu semua ni! Kamu semua mengaku berani? heh! posting kat atas ni lagi berani dari kalian semua!!!

6 comments:

  1. mmm....susah nak tangani semua ni, semua pihak perlu bangkit menanganinya, tapi yang paling sedih kebanyakan mat rempit adalah MELAYU. Jarang nak nampak cina atau india...yang melepak kat Dataran Budaya dengan motor, sambil bawak Bohsia semua MELAYU. kalau ada pun cina india adalah 2 3 KERAT ( rujuk kes Pembangkang kena keluar Persidangan Dewan Negeri Pulau Pinang yang lalu). Usaha usaha persatuan MELAYU, NGO, PIBG juga perlu mendekati dan mencari metod bagi mengurangkan gejala ni. Bak kata orang " CEGAH SEBELUM PARAH" bukan hanya asyik menunding jari dan berhipotesis sahaja....

    ReplyDelete
  2. Terima kasih yg berbahagia nerve,

    Benar sekali..masyarakat perlu bersatu menangani gejala ini. paling utama didikan ibu bapa, yang ke dua 40 depan,belakang,kiri dan kanan kerana meraka ini yang paling dekat dengan sesama mereka.

    ReplyDelete
  3. Sebenarnya mereka bukan terror sangat menunggang. Mereka cuma seronok mencabar undang-undang negara.

    Jika suruh berlumba atas gelanggang, habuk pun tarak. Berapa ribu orang perempit jalanan dan berapa orang pulak yang mampu mengharumkan nama negara sebagai penunggang profesional?

    www.anak2merdeka.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Benar AM,

    Keseronokan menjadi keutamaan mereka ini. Puak2 ni tak makan saman! Kesedaran ibu bapa & masyarakat kena bangkit untuk mengurangkan gejala yang makin parah dalam masyarakat Melayu/Islam sekarang.

    ReplyDelete
  5. perempit,peragut,penagih dadah,perogol dan ape sj 'pe' yg negatif mesti ada kaitan ngn anak2 melayu.kt mana silapnya?apakah punca dari lemahnya institusi keluarga?kurang didikan agama?pengaruh kwn2?internet?globalisasi?

    haih...penghuni negara dimasa depan dapat dilihat dari keadaan anak2 muda dimasa sekarang.

    ReplyDelete
  6. tq violet,

    semua yang violet nyatakan ada memberi sedikit sebanyak sumbangan kearah perkara negetif tersebut.mulai saat ini kita muhasabah diri sendiri dulu agar menjadi baik seterusnya adik beradik.
    Insyaalah kalau setiap individu buat macam ni akan berkurang gejala negetif dan jenayah di kalangan masyarakat kita.

    p/DPR : DPR round sekitar stesen bus pekeliling petang semalam nampak 2 anggota polis sedang duty ronda kawasan, dan DPR nampak 2 orang polis tersebut tahan 3 orang mat indon untuk cek paspport. tersengih2 je mat2 indon tu sambil polis memulangkan semula pasport setelah diperiksa. Tahniah buat pasukan polis kerana menjaga keselamatan awam!

    ReplyDelete